Overgang van inhibitors naar Ipilimumab
Re: Overgang naar Ipilimumab
Morgen mijn eerste ipilimumab moet om 10.00 uur in het ziekenhuis zijn en moet een nachtje blijven. Ik voel me niet heel erg lekker ik heb hoofdpijn buikpijn en mijn spieren en botten doen zeer. Hopelijk krijg ik niet te veel bijwerkingen.
Groeten Annie
Groeten Annie
Volhouden Annie.
Goed dat ze je een nachtje in de gaten houden.
Succes morgen !
Goed dat ze je een nachtje in de gaten houden.
Succes morgen !
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
We duimen Annie!!!
Hallo Annie,
Veel succes morgen. Hou de moed erin.
Groet,
Henk
Veel succes morgen. Hou de moed erin.
Groet,
Henk
Dank jullie wel Tom en Henk!!
Dank je Tom,
Het gaat niet zo vlotjes moesten eerst weer 4x prikken voor het infuus. Lig nu nog te wachten op de ipi. Bloed was wel goed dus het kan wel doorgaan gelukkig.
Groeten Annie
Het gaat niet zo vlotjes moesten eerst weer 4x prikken voor het infuus. Lig nu nog te wachten op de ipi. Bloed was wel goed dus het kan wel doorgaan gelukkig.
Groeten Annie
Goed nieuws !
Heb ik ook altijd met die aderen. Lijkt wel of ze weten dat er iets aan gaat komen
Op naar een rustige nacht en morgen lekker fit naar huis toe !
Heb ik ook altijd met die aderen. Lijkt wel of ze weten dat er iets aan gaat komen

Op naar een rustige nacht en morgen lekker fit naar huis toe !
Meer info rondom melanoom? Zie b.v. : http://www.melanoomforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=563
Hup annie hup ben hup ilona hup iedereen!
Hallo lotgenoten,
we zijn 2 dagen verder en ben erg futloos. Heb ook iets minder eetlust. Ik lig vroeg op bed 's avonds.Hopelijk komt het door de kappra ( medicijn voor epileptische aanvallen ) ik heb gelukkig niet weer een aanval gehad. Ik heb ook al koude voeten nog meer die dit herkennen? Ik heb ook last van de ribben daar zit het ook in. Hopelijk gaat het van de week iets beter!!
Groeten Annie
we zijn 2 dagen verder en ben erg futloos. Heb ook iets minder eetlust. Ik lig vroeg op bed 's avonds.Hopelijk komt het door de kappra ( medicijn voor epileptische aanvallen ) ik heb gelukkig niet weer een aanval gehad. Ik heb ook al koude voeten nog meer die dit herkennen? Ik heb ook last van de ribben daar zit het ook in. Hopelijk gaat het van de week iets beter!!
Groeten Annie
-
Hoi Annie,
Wat rot dat je zo moe bent en weinig eetlust hebt. Zou ook goed door de ipi kunnen komen. Wel heel fijn om te lezen dat je geen epileptische aanval meer hebt gehad, hou vol!
Liefs,
Ilona
Wat rot dat je zo moe bent en weinig eetlust hebt. Zou ook goed door de ipi kunnen komen. Wel heel fijn om te lezen dat je geen epileptische aanval meer hebt gehad, hou vol!

Liefs,
Ilona